martes, 2 de junio de 2020

Students´work: Finding shapes

Here are some examples of your last art activity: finding shapes.
Thank you very much for your participation.














                                                   Oval/ óvalo


                                              

                                                    Heart/ corazón







Square/ cadrado




Star/ estrela

Brown bear, brown bear what do you see? Infantil 2/6

Good morning/ Buongiorno/ Bonjour/ Guten Morgen/ Buenos días/ Bos Días/ Ohayo/ Gozaimasu/ Dzien Dobry...

Welcome to another week.

Benvidos a outra semana.


Here you have one of my favourite book about animals: Brown Bear, Brown bear what do you see.

Aquí tedes un dos meus libros favoritos sobre animais: Brown Bear, Brown bear what do you see.

Activity 1





Listen to the tale and try to repeat the name and the colour of the animals at the end.
Escoita o conto e trata de repetir o nome  e a cor dos animais que aparecen ó final.

What´s your favoutire animal from the book? My favourite animal is the purple cat.
Cal é o teu animal favorito do conto? O meu animal favorito é o gato violeta.


Activity 2


3 year old students- 4 year old students- 5 year old students/ Alumnos de 3 e 4 e 5  anos


Podedes elixir facer algunha das seguintes propostas:











5 year old students/ Alumnos de 5 anos.

Wordsearch/ Sopa de letras




Listening and speaking skills Primaria 2/6

Good morning/ Buongiorno/ Bonjour/ Guten Morgen/ Buenos días/ Bos Días/ Ohayo/ Gozaimasu/ Dzien Dobry


Welcome to another week:

Activity 1




Let´s practice a bit of listening.
Imos practicar un poquiño a escoita en inglés.

Listening is a language skill that can be a bit frustating, but at the same time it´s very important to master.

Listening é unha habilidade que pode resultar un pouquiño frustante pero ó mesmo tempo é moi importante dominar. 

Click here to enter in the following web page to do your listening activity. 
Fai clik aquí para entrar na seguinte páxina web e realizar a túa actividade de listening.

*Todo o vocabulario que aparece nestas  actividades de listening traballouse cos alumnos ó longo do curso.

1 Primaria

Click here to do this listening activity:
Pincha nos seguintes enlaces para facer as actividades de listening:

Listening food
Worksheet listening activity

Aclaracións:

Hai que escoller a palabra correcta dentro das tres opcións que tedes en cada pregunta.

french fries- patatas fritas
corn dog- é unha especie de perrito quente.
steak- filete

Vocabulary

cheese burguer- hamburguesa de queso
rice- arroz
steak- filete
salad- ensalada
chicken. polo
fish- peixe
corn dog- salchicha de maíz
sandwich- sandwich
frenchfries- patacas fritas
spaguetti- spaguetti

O resto das palabras aparecen no vocabulario que traballamos sobre a comida.


2 Primaria

Click here to do this listening activity:
Pincha nos seguintes enlaces para facer as actividades de listening:

Animals listening
Worksheet listening activity


Aclaracións

Vocabulary

lion- león
bear- oso
penguin- pinguín
panda- osa panda
frog- sapo
horse- cabalo
gorilla -gorila
fish- peixe
rabbit- coello
elephant- elefante

3 Primaria

Click here to do this listening activity:
Pincha nos seguintes enlaces para facer as actividades de listening:

Listening emotions
Worksheet listening activity

Aclaracións:

Hai que escoller a palabra correcta dentro do banco de palabras.

Aclaracións:

shy- tímido
tired-cansado
sick-enfermo
mad -enfadado (tamén pode significar loco depende do contexto)


4 Primaria

Click here to do this listening activity:
Pincha nos seguintes enlaces para facer as actividades de listening:

School objects listening
Worksheet listening activity

Aclaracións:

1-Tes que escribir o nome do obxecto.
2- Tes que escribir o número en función da orde na que se menciona.

Objects:

ruler- regra
crayon- pintura
pencil sharpener - sacapuntas
paper- papel
pen- boli
eraser- goma
pencil - lapis
book- libro
scissors- tesoiras
notebook.- caderno

5 Primaria

Opción a (máis fácil)

Click here to do this listening activity:
Pincha nos seguintes enlaces para facer as actividades de listening:

Listening Prepositions

Worksheet listening prepositions

Aclaracións:

Escribe onde está cada obxecto.

1- The ball is in the box


Opción b (máis difícil)

Click here to do this listening activity:
Pincha nos seguintes enlaces para facer as actividades de listening:

Listening comparatives
Worksheet listening comparatives

Aclaracións:

Escribe unha oración utilizando un adxectivo en comparativo

Comparatives

1- longer   snake   worm
A snake is longer than a worm

2- newer   shirt  pants
3- fuller     cookie jay  candy jar

Superlatives

4- easiest  Maths science or history
Science is the easiest

5 cleanest    bike
6 driest      blue one   green one   red one
7 empty     the small green one
8 closest    Japan  USA  Europe
9 highest   aeroplane   hellicopter   hot air ballon


6 Primaria

Opción a (máis fácil)

Click here to do this listening activity:
Pincha nos seguintes enlaces para facer as actividades de listening:

Listening adjectives
Worksheet listening adjectives

Opción b (máis difícil)

Click here to do this listening activity:
Pincha nos seguintes enlaces para facer as actividades de listening:

Listening comparatives
Worksheet listening comparatives

Aclaracións:

Escribe unha oración utilizando un adxectivo en comparativo.

Comparatives

1- longer   snake   worm
A snake is longer than a worm

2- newer   shirt  pants
3- fuller     cookie jay  candy jar

Superlatives

4- easiest  Maths science or history
Science is the easiest
5 cleanest    bike
6 driest      blue one   green one   red one
7 empty     the small green one
8 closest    Japan  USA  Europe
9 highest   aeroplane   hellicopter   hot air ballon



Activity 2


Speaking challenge-communicative situations.

Entendo que esta actividade pode resultar un pouquiño complicada, xa que eu non podo estar presente para axudarvos. Rétovos a que elixades unha das seguintes fotos e que creades un pequeno díalogo/ role play  recreando a  situación  comunicativa que se amosa na foto. Non vos esquezades de mandarme o voso video ó meu correo electrónico.

Os máis pequenos podedes simplemente repetir unha das frases que aparecen a continuación ou tamén  podedes engadir  algunhas pequenas frases máis.

Podedes participar cos vosos pais ou outros membros da familia! Animaros!

Déixovos o enlace a seguinte páxina web para que practiquedes a pronunciación.

Calquera dúbida, xa sabedes onde estou!

A capela group





viernes, 29 de mayo de 2020

Geometric shapes


Hi kids,

Today we are going to learn about shapes.

You are going to take photographs of geometric shapes that you see in your house and in your garden.


         Activity 1: Watch the video and learn about shapes/ ve o video e aprende formas xeométricas.







Activity 2 : Click here to play this game about shapes/ fai click
aquí para xogar ó seguinte xogo sobre as formas xeométricas.




    Activity 3 : Finding geometric shapes/ buscamos formas xeométricas.







Don´t forget to send the pictures to my e-mail account:
Non vos esquezades de enviarme as vosas fotos a miña conta de correo electrónico:

 teacheranaenglisharts@gmail.com



*Vou deixar unhas semanas máis para que me teñades máis tempo para facer as vosas recreacións das obras de arte. 


Animádevos a facelas! Están quedando chulísimas.


As vosas obras serán publicadas o próximo venres, 19 de Xuño.




Grazas outra vez polo voso esforzo.

martes, 26 de mayo de 2020

FARM ANIMALS Infantil 26/5


Hi kids,

I hope you like the animal presentation from last week. Today we are going to learn about another type of animals: FARM ANIMALS.

Changelle of the week: you can send me a video of you singing the famous song" Old McDonald had a farm" You can also try to do one of the crafts that appear at the end of the presentation.


      HAVE A FANTASTIC WEEK!😍

Ola nen@s,

Espero que vos gustase a presentación dos animais da semana pasada. Hoxe imos aprender máis cousiñas sobre outro tipo de animais: OS ANIMAIS DA GRANXA.

Reto da semana: podedes mandarme un video de vós cantando a famosa canción: "Old Mc Donald had a farm". Tamén podedes facer algunha das manualidades que veñen ó final da presentación.


 QUE TEÑADES UNHA SEMANA FANTÁSTICA!


                                         





BOOK REVIEWS Primaria 26/5




Hello everybody!

This week we are going to focus on two very important skills in English: reading and writing.
Esta semana imos practicar dúas destrezas moi importantes en Inglés: a lectura e escritura.


We are going to write a book review!
Imos escribir unha reseña literaria ou crítica dun libro!
But, what is a book review?
Pero, que é unha reseña literaria?

A book review is a critical evaluation of a book.
Unha reseña literaria é unha avaliación crítica dun libro.

Como vedes na seguinte infografía consta dunha serie de partes: título ou autor, resumo do libro, personaxes, lugar, parte favorita e opinión. Non tódalas críticas de libros son iguais, algunhas omiten algunhas partes e outras inclúen outras. Cada un de vós fará unha "book review" adaptada ó curso no que estades. Vouvos deixar unha selección de libros adaptados a cada nivel, podedes elixir outros se tedes na casa, estes son simplemente recomendacións.
Se tedes tempo tamén podedes facer unha crítica de máis dun libro.




BOOK REVIEW 1/2 PRIMARIA

Title: Título

Setting: Lugar:
Exemplos: a house (unha casa), a lake (un lago), a mountain (unha montaña) a river (un río)...

Characters: Personaxes:
Temos que poñer o nome dos personaxes que aparecen no libro.

Favourite scene/ characte: Escena favorita ou personaxe:

My favourite character is________ He is very funny.
O meu personaxe favorito é________ É moi divertido.
Escribimos o nome do personaxe e se queremos unha pequena frase.
Podemos tamén facer un debuxo da nosa escena favorita ou personaxe.

Rate this book: Valoramos o libro:
Coloreamos as estrelas en función de canto nos gustou o libro.

This book is: Este libro é:

Rodeamos a palabra coa que nos sintamos máis identificados
Boring-aburrido
ok-ben
exciting- emocionante
amazing-incrible























BOOK REVIEW 3/4 PRIMARIA


Title/Título:

Setting/ Lugar:
Exemplos: a house (unha casa), a lake (un lago), a mountain (unha montaña) a river (un río)...

Characters/Personaxes:
Other characters: Outros personaxes:
Temos que poñer o nome dos personaxes principais que aparecen no libro.
Temos que poñer o nome doutros personaxes que aparecen no libro.

The story is about /Esta historia trata sobre...

Rate this book/ Valoramos o libro:
Coloreamos as estrelas en función de canto nos gustou o libro.

Favourite scene/ Escena favorita:
My favourite scene  is________
A miña escena favorita é ________
Tratamos de escribir un pequeno parágrafo sobre o que nos gustou.

This book was/ Este libro foi:

Rodeamos a palabra coa que nos sintamos máis identificados
boring-aburrido
ok-ben
exciting- emocionante
amazing-incrible
interesting-interesante
complex- complexo











                  Click here to read more stories:
  




BOOK REVIEW 5/6 PRIMARIA

Book Title: Título do libro

Name: Nome
Grade: Curso
Summary: Resumo do libro. Escribimos un pequeno resumo do libro. Utilizamos frases simples con conectores (and, but, or, because...)
Podemos empezar con esta frase: this book is about (este libro trata sobre...)
Who are the characters in the story? Quen son os personaxes da historia? Podemos empezar con esta frase: the characters are (os personaxes son...) Podemos tamén describilos brevemente.
Did you like the book? Gustouche o libro? Why or why not? Razoa a túa resposta.
Podemos contestar coa seguinte frase: I like the book because.../ I don´t like the book because...
Rate this book/ Valoramos o libro: Coloreamos as estrelas en función de canto nos gustou o libro.







   Click here to read some stories:





I hope you like this activity!👍
See you next week xxx

*Se algunha destas historias vos parece aínda así difícil podedes escoller outras de niveis máis baixiños, o importante non é non cometer erros nin ser capaces de entender todo o vocabulario, senón de coller o sentido xeral da historia.

Come on!You can do it!😉


                                                                       

viernes, 22 de mayo de 2020

WE ARE ART



Morning kids,


What´s your favourite piece of art? I have a lot of favourite ones.

Cal é o teu cadro favorito? Eu teño moitos.


Here is your art chanllenge for today. You are going to recreate a famous piece of art.

 Aquí tedes o voso reto de arte para hoxe. Ides recrear unha peza de arte famosa.


Look at the examples:

Mira os exemplos:








Don´t forget to send me your pictures to teacheranaenglisharts@gmail.com, we will recreate a virtual museum next week with all yout masterpieces. I am also going to participate.


Non vos esquecedes de enviarme os vosos traballos a teacheranaenglisharts@gmail.com, recrearemos un museo virtual a semana que ven no blogue cos vosos traballos. Eu tamén vou participar.

Masterpieces

This is the result of your  marvellous masterpieces! Este é o resultado das vosas marabillosas obras de arte. Imagine you are in a museu...