martes, 12 de mayo de 2020

Places in the town 12/5 Year 4 (4º Primaria)

Hello everybody!

Today we are going to learn about places in a town.
Hoxe imos a aprender os lugares dunha cidade en Inglés.


Activity 1

Play this online game:
Xogo online sobre os sitios dunha cidade:
Places in town 1
Places in town 2




Activity 2


What place is it? Match places with their names.

Que lugar é? Une os sitios cos seus nomes.


As respostas da ficha interactiva podedes enviarmas a  miña dirección de correo:

teacheranaenglisharts@gmail.com


Places in town, una ficha interactiva de Iwonao
liveworksheets.com







Activity 3

Reading comprehension activity to practice places in town.
Le o seguinte texto para practicar os lugares da cidade.


As respostas da ficha interactiva podedes enviarmas a  miña dirección de correo:

teacheranaenglisharts@gmail.com




In my town, una ficha interactiva de nuria08
liveworksheets.com







Activity 4

Look at this messages, match the message with the correct image. 
Mira as mensaxes, une cada mensaxe coa imaxe correcta.

Images:





Messages:

Ups!!!! I don´t mean it! (non é a miña intención)
I am going to sleep, zzz, I am tired!
Mum, dad, I love the park.
Manolo, can you help me? Of course.
I am very angry!! You always criticise me (sempre me criticas) why? I am sorry
I love flowers and nature.
Happy new year!
I love you.

* Por último gustaríame dicirvos que todas estas actividades son ideas para realizar cos vosos fillos na casa, entendo que  moitas veces sexa complicado realizalas todas ou que haxa familias que non teñan acceso a medios telemáticos. Eu aprecio, valoro e agradezo cada esforzo que facedes mandándome as vosas actividades. Moitas grazas!







No hay comentarios:

Publicar un comentario

Masterpieces

This is the result of your  marvellous masterpieces! Este é o resultado das vosas marabillosas obras de arte. Imagine you are in a museu...