miércoles, 1 de abril de 2020

More English in lockdown



 Estimadas familias:

Déixovos algunhas recomendacións para que traballedes estos días ata despois de Semana Santa. Unha aperta moi grande e xa sabedes “Stay at home” 



Kindergarden/ Infantil

Escoitar este clásico da literatura infantil moderna: “O gruffalo”


Activities:


1º Primaria

Escoitar as seguintes cancións:


GAMES:


Escoitar a seguinte historia de repaso da unidade 3:


Realizar as seguintes actividades de repaso:







Tale: Pete the Cat and his four groovy buttons https://www.youtube.com/watch?v=kxY_A6G8sOI


2º Primaria

Escoitar as seguintes cancións:


GAMES:

Escoitar a seguinte historia de repaso da Unidade 3:





 Realizar as seguintes actividades de repaso:













Tale: Pete the cat I love my white shoes https://www.youtube.com/watch?v=fj_z6zGQVyM

3º Primaria

Vocabulary: Introducimos o novo tema da U.4, os transportes.


Ver o seguinte video: How is a rainbow formed.


Escoitar as seguintes cancións:

(Non vos esquezades de realizar o xogo ) 

Games:


Tonguetwister:

Repetir varias veces o seguinte trabalinguas:


Realizar as seguintes actividades sobre a nova unidade: os medios de transporte:


Tale: Pete the cat´s train trip https://www.youtube.com/watch?v=l2kk-8sk-ZY

 4º Primaria

VOCABULARY: Introducimos o novo tema da U.4, a cidade.


GAMES:









Vocabulary: Introducimos o novo tema da U.4, os deportes.


Games:


Activities:


Listening activity:
 Os alumnos deben escoitar varias veces a historia sobre a primeira maratón da historia, despois teñen que contestar as preguntas. As respostas aparecen no apartado “print the answers”.


6º Primaria

Activities: repasar un pouco mais o pasado simple. As respostas aparecen no apartado “print the answers”

Repaso do verbo “to be” en pasado:

Repaso dos verbos regulares a través da seguinte canción:

Escoitar a seguinte canción dos Beatles e encher os ocos coa resposta correcta dos verbos en pasado (irregular and regular verbs):

USE- USED (REGULAR VERB- usar) 
COME- CAME (IRREGULAR VERB- venir)
SEEM- SEEMED (REGULAR VERB- parecer)
BE- WAS/WERE (IRREGULAR VERB-ser/estar)
HAVE- HAD (IRREGULAR VERB- ter)
SAY-SAID (IRREGULAR VErB- dicir)



Cando rematades podedes subliñar os verbos regulares en pasado en verde e os irregulares en vermello.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Masterpieces

This is the result of your  marvellous masterpieces! Este é o resultado das vosas marabillosas obras de arte. Imagine you are in a museu...