Estimadas familias:
Déixovos
algunhas recomendacións para que traballedes estos días ata despois de Semana
Santa. Unha aperta moi grande e xa sabedes “Stay at home”
Kindergarden/
Infantil
Escoitar este
clásico da literatura infantil moderna: “O gruffalo”
Activities:
1º Primaria
Escoitar as
seguintes cancións:
GAMES:
Escoitar a
seguinte historia de repaso da unidade 3:
Realizar as
seguintes actividades de repaso:
Tale: Pete the Cat and his four groovy buttons https://www.youtube.com/watch?v=kxY_A6G8sOI
2º Primaria
Escoitar as
seguintes cancións:
GAMES:
Escoitar a
seguinte historia de repaso da Unidade 3:
Realizar as seguintes actividades de repaso:
Tale: Pete the cat I love my white shoes https://www.youtube.com/watch?v=fj_z6zGQVyM
3º Primaria
Vocabulary: Introducimos o novo tema da U.4, os transportes.
Ver o seguinte video: How is a rainbow
formed.
Escoitar as
seguintes cancións:
(Non vos esquezades de realizar o xogo )
Games:
Tonguetwister:
Repetir varias veces o seguinte
trabalinguas:
Realizar as
seguintes actividades sobre a nova unidade: os medios de transporte:
Tale: Pete the
cat´s train trip https://www.youtube.com/watch?v=l2kk-8sk-ZY
4º Primaria
VOCABULARY:
Introducimos o novo tema da U.4, a cidade.
GAMES:
Vocabulary:
Introducimos o novo tema da U.4, os deportes.
Games:
Activities:
Listening
activity:
Os alumnos deben escoitar varias veces a historia sobre a primeira
maratón da historia, despois teñen que contestar as preguntas. As respostas aparecen no apartado “print the answers”.
6º Primaria
Activities:
repasar un pouco mais o pasado simple. As respostas aparecen no apartado “print
the answers”
Repaso do verbo
“to be” en pasado:
Repaso dos
verbos regulares a través da seguinte canción:
Escoitar a
seguinte canción dos Beatles e encher os ocos coa resposta correcta dos verbos en
pasado (irregular and regular verbs):
USE- USED
(REGULAR VERB- usar)
COME- CAME
(IRREGULAR VERB- venir)
SEEM- SEEMED
(REGULAR VERB- parecer)
BE- WAS/WERE
(IRREGULAR VERB-ser/estar)
HAVE- HAD
(IRREGULAR VERB- ter)
SAY-SAID
(IRREGULAR VErB- dicir)
Cando rematades
podedes subliñar os verbos regulares en pasado en verde e os irregulares en
vermello.
No hay comentarios:
Publicar un comentario